Det er sjældent, at de to ord hænger sammen: første og sidste. Men 2020 har også været et yderst sjældent år. Derfor passer det vel egentligt meget godt til året, at jeg om ca. 14 dage sætter kursen mod USA for at køre årets første og sidste race; Challenge Daytona. Men det sætter også tankerne i gang – for kan jeg race mere efter mere end et års pause? Og kan min hjerne leve med, at jeg stiller til start, velvidende at jeg får bøllebank?
